Alla inlägg under juni 2013

Av LENISBANANAS - 20 juni 2013 10:42

   

Fakta

 

Namn: Merlin

Kön: kvinna

 

Annan fakta

 

Merlin är en det vinnande namnet för tävlingen för att hitta namnet på den äldre systen för Aoki Lapis.

Om Lapis kan betraktas som ''ljus'' så är Merli därför ''mörker'' på grund av hennes mer devil-liknande attribut.

Även om det är systrar så är det fiender!

Hennes officiella profil säger ''hon är stark och skinannde''. Merli är charmig och en mystisk tjej som alltid är oskyldig. Och ofta ändrar ansiktsutryck när hon är naiv!

 

 

 

Fakta

 

Det finns en kommande kvinnlig vocaloid3 sång av Exit Tunes. Hennes namn är Mayu.

Mayu tillkännagavs i början i maj 2012 av ''Exit TUNES ACADEMY''. hon är avsedd att vara en yondere påverkas vocaloid, medan hennes kläder är baserade på lolita modet.

hennes kannin heter Usano Mimmi.

 

om ni undrar vad vocaloid1,vocaloid2 och vocaloid3 är så är det: vocaloid1 är typ Mikus och rin och lens sång typ och vocaloid2 är Tetos sångstil och vocaloid3 är t.ex Gumi, Mayu och miki det fins massa andra då!

 

Av LENISBANANAS - 17 juni 2013 21:46

Av LENISBANANAS - 17 juni 2013 19:57

Fakta

 

Nman: Lily

Kön: kvinna

ålder: okänt

längd: Okänt

 

Annan fakta

 

Lily har en mogen kvinnlig vocebank. hon har en hes röst och hon kansjunga i låg och mellan röst bättre en i hög röst.

 

fakta

 

Namn: Nekumura Iroha

Födelsedag: 22 oktober

kön: kvinna

Ålder: okänt

längd: okänt

 

Annan fakta

 

Iroha är den gamla japanska varianten av ''ABC''. Iroha är en av de ''littyler'' tecken som älskar sanrio karaktär av hello kitty.

 

   

Av LENISBANANAS - 17 juni 2013 19:34

jag är jätte lessen för att jag inte har lagt upp något jag har typ inte haft lust. och det är inte jätte lätt att hitta fakt! jag känner mig lite töntig för att jag frågar er vilken vocaloid vill ni veta om?ni får säga vad som hälst om mig men jag vill så gärna veta!!! T.ex Lily! ja, det var inte så dum ide! jag ska skriva om henne! häjdå ska hitta fackta nu!      

    



Av LENISBANANAS - 6 juni 2013 15:24

 

Fakta

 

Namn: Miki

Kön:kvinna

Längd:Okänt

 

Annan fakta

 

Miki är en japansk vocaloid. 

Hon skapades för att ha ett utbud och att låta annurlunda kraftigt när hon är i rn hög röst och med en låg röst.Vissa användare säger att hennes röst är smidig och kan vara känslomässig, men hennes uttal är svagt och det är svårt att kontrulera hennes tonhöjd utan ytterligare

redigering eller tonhöjd rätt pogramvara på grund av detta hon sägs ofta vara svårt för nybörjare att använda.

Av LENISBANANAS - 6 juni 2013 14:09

 

 

 

Fakta

 

Namn: Defoko

Kön: Kvinna

Ålder: 15

Vikt: Okänt

Längd 165 cm

Födelsedag: 5 februari

 

Annan fakta

 

Uta är packat med UTAU som röst bank. Hon kommer inte från en orginalisk röst källa, som är, är hennes röst 100% maskin syntetiseras.

Hennes röst bank är från ''AquesTalk feale-1'' som delas ut gratis av aques Com. Ameya har beviljats särskilt tillstånd från företaget. Att presentera sina pogram i UTAU.

 

På grund av detta, och lägga det faktum att hon bara har japanskt fonem, är uta inte för nybörjare. Även om vissa har försökt komma med kvalitetet utgång med henne, är detta ingen lätt uppgift, på grund av hennes överdrivna luftighetet,eller avsaknad av röst klarhet. 

Användare kan försöka övervinna problem  röstkvalitet genom tweaking av anteckning i UTA.

 

 


 

 

Av LENISBANANAS - 5 juni 2013 22:36

Titel: First Love Gakuen, Ren kärlek

 

Översätt

 

Len: Träning och arbete, ja när det kom till älska dig. Klassens ordförande då måste jag skriva 7100 ord av kärlek. Men jag tror inte jag besiter modet att ge dom till dig...

 

Rin: Hej, jag ser att du gömmer där borta. Hej, vad vill du säga? Skynda, bara spotta ut det!

 

Len: UHH, UMM, Väl,Er, Ser du... Vädret idag säker är fin!

Jag är glad att det är ännu en lugn dag!

 

Rin: Varför skakar du så mycket? Dessutom, Vad gömmer du? Hej, jag vill se det!

 

Len: NEEEEJ!!!

 

Gumi: Ögonen bör följa mig, överfylla med aura av charisma är min fina slips naturligtvist specialtilvrtkad vid bayberry.

 

 Rin: Vad är det? Jag har aldrig hört talas om en sådant konstigt namn på ett merke.

 

Gumi: Hej, Vad sägs om denna söndagen, min kära?

 

Rin: Ahhh, jag har lektioner då kanske en annan dag?

 

Gumi: Detta kid gömmer sig är en gammal vän, ett litet lamm. Kan jag få ha privat liv med denna söta dam?

 

 Len: Detta är verkligen dåligt! Jag kommer inte längre kallas den blyga! Jag ber dig läsa det! 

AHHHHH! ''När den vilda brisen vidare''

 

Rin: Tja, jag hade inte förventat mig detta! och för mitt val... Tja, jag vet inte. men en sak har varit på sinnet lingering...

 

Alla: Dumma dagar som den här, jag hoppas att de aldrig någonsin kommer till ett slut... vi ses i morgon då!

 

 

Omröstning

hur mycket gillar ni min blogg!?
 Avgudar den!!!
 Älskar den!!!
 AWESOME!!
 JÄTTE SÖT!
 den är cool
 cool...
 NJA
 sådär...
 nej
 NEEJ!
 hatar den!!!!!!

Presentation


Hej, jag är en tjej som nödar sig i vocaloid! som ni nog kan se! orkar inte skriva så mycket! hoppas att ni har det trevligt på bloggen!

Fråga mig

12 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Singing Hatsune Miku
Vocaloid - Kagamine Len

vocaloid mus

♥sweet♥



Ovido - Quiz & Flashcards